کلینیک دندانپزشکی در شیراز :

انتخاب درمانگاه شهر راز به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی می باشند یکی از مناسب ترین انتخاب ها به شمار می رود، چرا که خدمات آن بسیار متنوع است و بیشتر روش های درمانی دندان را انجام می دهد.

خدمات کلینیک دندانپزشکی در شیراز :

کلینیک دندانپزشکی در شیراز همانطوری که بیان نمودیم دارای انواع خدمات می باشد که برخی از آنها عبارت است از :

دندانپزشکی در شیراز

کلینیک دندانپزشکی در شیراز

 

اصلاح خطوط لثه :

یکی از خدماتی که کلینیک دندانپزشکی در شیراز برای زیبایی دندان های شما انجام می دهد اصلاح خطوط لثه می باشد. برخی از افراد هستند که خطوط لثه شان زیبایی ندارد و زیبایی آن هم به صورت منظمی نمی باشد، به همین دلیل این دسته از افراد باید به دنبال یکی از روش های زیبایی لثه باشند، که اصلاح خطوط لثه برای آنها بهترین انتخاب می باشد.

روش انجام این درمان بسیار محافظه کارانه می باشد که به وسیله لیزر مخصوصی روی دندان ها انجام می شود. این روش زیبایی دندان که کلینیک دندانپزشکی در شیراز انجام می دهد نیاز به بی حسی ندارد و در آن شما هیچ درد و خونریزی نخواهید داشت، به همین نیازی نیست نگران این مسئله باشید، چرا که برخی از بیماران بسیار نگران درد و بی حسی هستند و به همین دلیل برای درمان دندان های خود به کلینیک مراجعه نمی کنند.

اصلاح خطوط لثه

 

ایمپلنت :

پزشک کلینیک دندانپزشکی شهر راز برای انجام روش زیبایی ایمپلنت تخصص بسیاری دارد و به همین دلیل به بهترین شکل ممکن این روش زیبایی را برای شما انجام می دهد.

ایمپلنت به نوعی کاشت دندان می باشد که دندان کاشته شده دقیقا شبیه دندان های خودتان می باشد و زمان انجام کاشت آن حدود 4 ماه زمان می برد. برخی از دندان هایی که پوسیده شده اند و دیگر نمی توانید از آنها استفاده کنید را بدون شک شما باید از دهان خود بکشید و به همین دلیل جای خالی آن باقی می ماند.

بر همین اساس روش درمان و زیبایی ایمپلنت یکی از بهترین روش های درمانی می باشد که شما به این وسیله می توانید دندان از دست رفته خود را یک بار دیگر به دست آورید. کلینیک دندانپزشکی در شیراز با دقت بسیاری این روش زیبایی را انجام می دهد و پزشک هم در این زمینه تخصص بسیاری دارد. شما هر تعداد از دندان های خود را که فرسوده و یا پوسیده شده باشد را می توانید به طور کلی از دهان خود خارج سازید و جایگزین آن از روش ایمپلنت دندان استفاده نمایید.  

ایمپلنت دندان در درمانگاه دندانپزشکی در شیراز

 

روکش های دندانی :

یکی دیگر از روش های زیبایی دندان که کلینیک دندانپزشکی در شیراز انجام می دهد روکش های دندانی در انواع مختلف می باشد. بدون شک برخی از افراد به مدت مرور زمان زیبایی خود را از دست می دهند و مجبور هستند که به دنبال راهکاری برای زیبایی دندان های خود باشند، به همین دلیل بهترین انتخابی که به آنها پیشنهاد داده می شود استفاده از روکش دندانی است.

این روکش ها در انواع مختلفی می باشد و پزشک بهتر می تواند تشخیص دهد کدام یک بیشتر برای شما مناسب می باشد، به همین دلیل بهتر است آن را به پزشک خود بسپارید تا برای شما انجام دهد.

درمانگاه تخصصی شهر راز از بهترین روکش های دندانی استفاده می کند و تنها در یک الی دو جلسه این روش زیبایی را روی دندان های شما انجام می دهد، که ای مسئله برای بسیاری از بیماران حائز اهمیت است، البته باید بدانید روش زیبایی لمینت به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد که شما به کلینیک دندانپزشکی شهر راز در شیراز مراجعه کنید.

 

ارتودنسی :

از دیگر روش های زیبایی دندان که از جمله خدمات کلینیک دندانپزشکی در شیراز به شمار می رود ارتودنسی می باشد. این روش زیبایی از گذشته هم بسیار مورد استفاده قرار می گرفته و افراد زیادی برای اینکه به دندان های خود نظم و ترتیب دهند از این روش استفاده می کرده اند. در واقع برخی از افراد به دلایل متنوع امکان دارد که دندان هایشان بهم ریخته شود و شکل نا مرتبی داشته باشد، آنها باید به دنبال روشی باشند تا دندان های خود را منظم و مرتب کنند.

ارتودنسی دندان

 

ارتودنسی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که آنها می توانند برای زیبایی دندان های خود داشته باشند. امروزه روش های زیبایی ارتودنسی بسیار متنوع می باشد و پزشک  هم از روش های متنوعی که برای شما مناسب تر است استفاده می کند تا شکل دندان های شما منظم تر شود. هر یک از روش های ارتودنسی که پزشک انجام می دهد هزینه متفاوتی دارد و شما باید در مورد این مسئله با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید.

 

کرادینگ :

از دیگر روش های زیبایی و درمان دندان کرادینگ می باش. در این رشو تمامی بهم ریختگی هایی که در دهان وجود دارد به خوبی اصلاح می شود، ولی یکی از ویژگیهای بسیار مهمی که دارد این است که، در این روش از ارتودنسی استفاده نمی شود.

مواد ترمیم کننده بسیاری وجود دارد که برای نامرتبی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد و پزشک کلینیک دندانپزشکی در شیراز به خوبی می داند باید از کدام یک روش ها برای زیبایی دندان های شما استفاده کند، به همین دلیل پزشک بعد از اینکه دندان های شما را معاینه کند می تواند در مورد انجام روش مناسب تصمیم گیری نماید.

 

ترمیم دندان :

اگر شما دندان های خود را به خوبی مسواک نزنید و به طور مرتب از نخ دندان استفاده نمایید بدون شک بعد از مدتی به ترمیم دندان نیاز پیدا خواهید کرد. ترمیم دندان به وسیله پزشکان کلینیک دندانپزشکی در شیراز با پیشرفته ترین روش ها و دانش علم پزشکی انجام می شود. شما اگر هر 6 ماه به دندانپزشک مراجعه کنید، بدون شک به ترمیم دندان هایتان احتیاج نخواهید داشت، به همین دلیل باید سعی کنید همیشه برای معاینه دندان های خود به پزشک مراجعه کنید.

پزشک کلینیک دندانپزشکی در شیراز پر کردن دندان و یا همان ترمیم دندان ها را در کمترین زمان انجام می دهد. دقت داشته باشید که اگر شما دندان های خود را ترمیم کنید دیگر نیازی به عصب کشی نخواهد داشت، به همین دلیل سعی کنید زودتر دندان های خود را ترمیم کنید تا هم نه درد بیشتری داشته باشید و نه هم هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

 

دندانپزشکی اطفال :

همانطوری که می دانید پزشکان باید برای درمان بیماری های اطفال مراقبت های بسیاری انجام دهند و در این زمینه تخصص بسیاری داشته باشند. بر همین اساس از آنجایی که دندانپزشکی اطفال هم بسیار حساس است، پزشکان باید به خوبی با روش های درمان دندان های اطفال آشنایی داشته باشند. کلینیک دندانپزشکی در شیراز با حضور بهترین و باتجربه ترین پزشکان می تواند دندان های اطفال را درمان کند و اگر مشکلی در دندان های آنها به وجود آمده باشد را به خوبی از بین ببرد.

دندانپزشکی اطفال

برخی از اطفال پیش از اینکه دندان های اصلی شان رشد کند در زمینه رشد دندان های شیری خود با مشکل مواجه می شوند که باید والدین هرچه سریعتر دندان های آنها را درمان کنند تا دندان های اصلی دهان آنها به درستی رشد کند تا بعدا نیاز به ترمیم نداشته باشد. کلینیک دندانپزشکی در شیراز و پزشکانی که در کلینیک شهر راز فعالیت می کنند از آنجایی که تخصص بسیاری دارند می توانند با بهترین و به روزترین روش های علم دندانپزشکی، دندان های اطفال را درمان کنند.

 

کاشت نگین دندانی :

نگین دندان یکی از روش های زیبای دندان به شمار می رود که بیشتر خانم ها علاقه دارند از این نگین های زیبا برای زیباتر کردن لبخند خود استفاده کنند. کلینیک دندانپزشکی در شیراز این خدمات را انجام می دهد و شما می توانید برای کاشت نگین دندانی به درمانگاه شهر راز مراجعه کنید.

پزشکی که در کلینیک دندانپزشکی در شیراز نگین دندانی را روی دندان های شما قرار می دهد، بر اساس رنگ دندان هایی که شما دارید یکی از نگین های را که بیشتر با دندان های شما هماهنگ است را انتخاب می کند و روی دندان های شما قرار می دهد. کاشت نگین هم یکی از روش های زیبایی به شمار می رود که نیاز به تخصص بسیاری دارد و به همین دلیل شما باید نزد پزشکی بروید که در این زمینه تخصص بسیاری دارد.

 

 

ناهماهنگی های های لبه ای دندان ها یا کوتاه و بلند بودن لبه های دندان ها نسبت به یکدیگر :

یکی دیگر از روش های درمانی که پزشکان کلینیک دندانپزشکی در شیراز برای شما انجام می دهند این است که ناهماهنگی لبه های دندان ها را به خوبی از بین می برند. در واقع شما باید بدانید این ناهماهنگی ها موجب می شود شما لبخند زیبایی نداشته باشید و روش های زیبایی دیگر مانند لمینت و یا کامپوزیت هم برای درمن این ناهماهنگی ها استفاده می شود. ولی شما برای اینکه هزینه زیادی انجام ندهید می توانید تنها این ناهماهنگی های لبه دندان های خود را از بین ببرید. از آنجایی که پزشکان کلینیک دندانپزشکی در شیراز در این امر تخصص بسیاری دارند به بهترین روش ممکن می توانند زیبایی را به دندان های شما بدهند تا شما لبخند زیبایی داشته باشید. همچنین باید بدانید یکی دیگر از مشکلاتی که در برخی از دندان ها وجود دارد کوتاه و بلند بودن آنها می باشد که شما درمان آن را هم می توانید به پزشک کلینیک دندانپزشکی در شیراز بسپارید.

تمامی روش های درمانی که در بالا معرفی کردیم کلینیک دندانپزشکی در شیراز در درمانگاه شهر راز با بهترین قیمت برای شما انجام می دهد و به همین دلیل شما می توانید هر مشکلی که در دندان های خود دارید را به پزشکان این کلینیک بسپارید.