اگر شما دچار در دهای مزمن باشید، متخصصان طب درد درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهر راز در شیراز با  توجه به سابقه طبی شما به معاینه شما می پردازند  همچنین به آزمون‌ های آزمایشگاهی انجام شده برای شما توجه کرده و همه این داده‌ها به او در تشخیص درست و یافتن بهترین راه‌ های درمان کمک خواهد کرد. پس از آن است که پزشک راه‌های گوناگون موجود را برای کاهش درد با شما در میان خواهد گذاشت. راه‌هایی که گاه خود مجموعه‌ ای از اقدامات دارویی و غیردارویی و گاه اقداماتی تهاجمی هستند. شما در این مسیر از درمانگر خود در مورد اینکه برای کنترل درد روزمره خود چه باید بکنید نیز، راهنمایی‌های لازم را دریافت خواهید کرد.

کلینیک طب درد درمانگاه شهر راز مرکز درمانی است که برای درمان انواع درد های حاد و مزمنِ مفصلی، ماهیچه‌ ای  استخوانی، سرطانی، و سایر انواع دردهای مزمن بنیان گذاریشده‌ است. در کلینیک‌ طب درد، پزشکان فوق‌ تخصصی درد، به کمک متخصصان پزشکی ورزشی، پزشکی فیزیکی وتوانبخشی و روانپزشک یا روانشناس بالینی تلاش می‌ کنند درد بیمار را درمان کنند یا به اندازه‌ ای کاهش دهند که بیمار هرچه بیشتر به توانایی پیشین خود بازگردد و شرایط زندگی راحت‌ تر برای بیمار فراهم گردد.

قابل توجه است که افرادی هستند که بدون آسیب دیدگی دچار درد می شوند که عبارت اند از :

• درد گردن و کمر
  • آرتریت (بیماری‌ های التهابی مفصل)
  • میگرن
  • درد سرطان
  • درد عصبی

در اکثرعمل‌ هایی که در کلینیک طب  درد انجام می‌ شود، داروهای آرام‌ بخش به صورت درون وریدی تزریق می‌ شود. بیهوشی عمومی برای درمان‌ هایی که متخصصین درد انجام می‌ دهند، مناسب نیست. اگرچه آرام‌ بخش درون وریدی تضمین نمی‌ کند که بیمار حتماً حین عمل بیهوش شود و به خواب برود، اما باعث می‌ شود تا بیمار حین درمان راحت باشد.